UWAGA. BLOG ZAWIERA TREŚCI PRZEZNACZONE DLA OSÓB, KTÓRE UKOŃCZYŁY 18 LAT.

sobota, 19 maja 2012

WŁAŚCIWOŚCI OSOBNICZE – LISTA DODATKOWA

Analiza zjawiska „psychofag” pochłonęła wiele naszego cennego czasu i zaprzątnęła zbyt wiele obszarów pofałdowanych w mózgu (bo, niestety – posiadamy). Listę podstawową opracowała Maja – syntetycznie, analitycznie, szczegółowo, drobiazgowo, starannie.
Podczas Sabatów, zwykle, konfrontujemy nasze doświadczenia, wyciągamy ogólne wnioski. Kilka przemyśleń dotyczących „kodu genetycznego” psychofaga pozwolę sobie udostępnić tutaj.
Są to wnioski nie a priori, bezwzględnie są to wnioski analityczne a posteriori. Kto się spsychofażył choć raz – ten wie…


Czytaj dalej >>>

4 komentarze:

  1. Ty się naucz, co ? Fład masz dużo, "czytaj dalej" ogarną :)
    No nie mogłam się oprzeć, kochana. Wybaczysz?
    Bo ja Cię chcę czytać NATYCHMIAST.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście FAŁD masz dużo :) Na mózgu, żeby nie było.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Czytaj dalej" jak dotąd wykonywała Maja, uważam, że mnie przerasta:) Dalej jest w zakładce, a ja idę się uczyć robienia "czytaj dalej":)
    Fałd mam dużo WSZĘDZIE:) Te mózgowe pozwalają polisensorycznie stwierdzić istnienie "zewnętrznych". Znaczy, że widać, słychać i czuć. Znaczy słychać jak się przelewają i czuć dotykiem:) Nie nosem. Chyba, że się nosem dotyka, ale ja nie sięgam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Manual zwany instrukcją:
    - kopiujemy link zakładki
    - wracamy na główną
    - ołóweczek pod postem
    - piszemy "Czytaj dalej >>>" i zaznaczamy
    - z ikonek wybieramy słowo LINK
    - w pojawiającym się okienku wklejamy link zakładki, któryśmy uprzednio skopiowały
    - aktualizuj.

    Żebyś miała na zaś :))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń