UWAGA. BLOG ZAWIERA TREŚCI PRZEZNACZONE DLA OSÓB, KTÓRE UKOŃCZYŁY 18 LAT.

piątek, 20 stycznia 2012

Afirmacja #3

Kocham siebie. Zasługuję na swoją miłość nie mniej niż ktokolwiek inny. Kocham siebie i jestem dumna ze swoich zalet. Kocham siebie za to, że jestem dobrym człowiekiem, że jestem życzliwa, inteligentna, uśmiechnięta, ... /wymieniam wszystkie swoje zalety, nawet te szczątkowe, które chciałabym rozwijać/.
Kocham i akceptuję siebie mimo moich wad, błędów i słabości. Dzięki nim wiem, którą cześć siebie powinnam rozwijać i ulepszać.

Staję przed lustrem i mówię: Kocham Cię Veno!

3 komentarze:

  1. tak trzymać :)
    diamentowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Cię Walkirio - mówię codziennie do swojego odbicia w lustrze wklepując krem pod oczy. I uśmiecham się do siebie, radując się z tych "uśmiechowych" zmarszczek wokół oczu :)
    Wyeliminowałam czynnik ciągnący mnie w dół. Ja wystrzeliłam w górę - on zdecydowanie zmierza w kierunku dna. A przecież MIAŁ NADZIEJĘ, że będzie na odwrót.
    Hmm.. a ja wiedziałam, że bez niego - tylko w górę.

    OdpowiedzUsuń