UWAGA. BLOG ZAWIERA TREŚCI PRZEZNACZONE DLA OSÓB, KTÓRE UKOŃCZYŁY 18 LAT.

poniedziałek, 23 stycznia 2012

Afirmacja #4

Afirmacja na powitanie dnia, tygodnia.

KOCHAM CIĘ ŻYCIE!
Kocham Cię Veno!
Jestem wdzięczna za nowy, cudowny dzień. Jestem wdzięczna za życie. 
Jestem wdzięczna za zdrowie, za ludzi których kocham i za tych którzy mnie kochają. Jestem wdzięczna za pracę, za dobra które posiadam i za te, które dopiero do mnie przyjdą.

Jestem wdzięczna za każdą minutę tego nowego dnia. Jestem radosna i szczęśliwa. Uśmiecham się. Jestem wdzięczna za wszystko co mnie spotyka, a spotykają mnie tylko dobre dla mnie rzeczy. To będzie dobry dzień, spotkam ciekawych ludzi, czeka mnie wiele wspaniałych przeżyć.
Myślę dzisiaj tylko pozytywnie. Wszystkie czynności sprawiają mi radość i satysfakcję.

Oddaję się Mojej Wyższej Inteligencji i Inteligencji Wszechświata. Wszystko co dziś się stanie jest dla mnie dobre!


2 komentarze:

  1. Uśmiecham sie do Ciebie i całego Wszechświata:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uśmiecham się do Ciebie, Viktorio :)
    Masz wspaniałego nicka :)

    OdpowiedzUsuń