UWAGA. BLOG ZAWIERA TREŚCI PRZEZNACZONE DLA OSÓB, KTÓRE UKOŃCZYŁY 18 LAT.

niedziela, 29 lipca 2012

TAKA KARMA…

Znalezione dzisiaj w sieci – to o mnie:)
Dowiedziałam się wszystkiego o przyczynach. Skutki powinny być do przeżycia:)
„Rak 22.06-22.07

Pani Rak
Na początku sprawia wrażenie nieśmiałej, tajemniczej i zamkniętej w swoim własnym świecie. Trudno jest z nią nawiązać znajomość w ciągu paru godzin, potrzebuje na to przynajmniej paru dni. Jej dystans nie wynika z niechęci do ludzi, lecz z tego, że sparzyła się w życiu wiele razy. Jest bardzo pamiętliwa, potrafi po paru latach wypomnieć komuś jakiś drobny incydent. Nie jest jednak mściwa. Uwielbia zadręczać się rożnymi problemami, które w większości są tylko wytworem jej wyobraźni. Jest wspaniałą matką i żoną. Jeśli tylko trafi na partnera, który będzie darzył ją szacunkiem, poświęci mu całe życie. Panie spod tego znaku bardzo często porzucają ambicje zawodowe i naukowe dla życia prywatnego. Żadne pieniądze i zaszczyty nie są dla niej ważniejsze od radosnego gwaru własnych dzieci i miłości męża. Lubi czuć się w życiu bezpiecznie, nie dla niej zawody związane z ryzykiem. Ma zdolności artystyczne i powinna je rozwijać. Przyjaciół ma na ogół niewielu, ale wypróbowanych i jeśli kogoś pokocha, to już na całe życie.”

Teraz wiem już wszystko – wydawało mi się, ze znalazłam partnera, który darzy mnie szacunkiem:) Poświęciłam tej pomyłce ponad dwadzieścia lat. Teraz mam czas „wypominania incydentów”, co czynię z przyjemnością oddając się przeznaczeniu:)
Co do reszty – całkowita zgoda, szczególnie w odniesieniu do dzieci, przyjaciół i „kariery”. No, może tych artystycznych inklinacji jeszcze nie odkryłam:)
100% raka w raku:)
A jak u Was? Zdeterminowane horoskopem czy niezależne?

5 komentarzy:

  1. No to o mnie :)

    **********************************
    Pani Baran to nadaktywna indywidualistka o porażającej sile woli. Pani Baran jest zdecydowana, silna, konkretna i nie sposób ją złamać. Jest prawdziwą wojowniczką. Przez życie idzie przebojem.

    Kobieta Baran lubi, żeby coś się działo. Ma dar wypowiedzi. Uwielbia dyskutować, rozmawiać i przemawiać. Często wybiera zawód związany z polityką lub zarządzaniem, gdyż pragnie mieć władzę i uznanie. Jest osobą bardzo interesującą, energetyczną, inteligentną. Jej życie często jest wielką przygodą, gdyż kocha wyzwania, ryzyko, nawet hazard.

    Przy całym umiłowaniu władzy i ryzyka Pani Baran bywa też mistyczką. Jest uduchowiona, religijna, czasami nawet dewotka! Interesuje ją filozofia, ma skłonność do refleksji i analizowania własnego życia.

    Baran myśli pozytywnie. Jest optymistką. Wierzy, że zawsze wszystko się jej uda. Nie znosi sprzeciwu. Gdy coś idzie nie po jej myśli, może stać się nawet agresywna. Jeśli zajdziesz jej za skórę, może się z tobą pokłócić na noże. Ale trudno jej nie lubić, bo Pani Baran to bardzo sympatyczna osoba.

    Wadą kobiety Baran może być mściwość, ośli upór, czasem zarozumialstwo. Także namiętność, jeśli przeradza się w szewską pasję, w którą Barany potrafią wpaść, może przysporzyć jej kłopotów. Ale ona zawsze jakoś sobie poradzi. Jest po prostu nie do zdarcia.
    *****************************************

    Ostatnie zdanie "Jest po prostu nie do zdarcia" jakby się pokrywało z moim "Jestem z tych co wychodzą z każdego leja po bombie" :)))

    Zawsze się zastanawiałam, czy znaki Zodiaku faktycznie wpływają na nasze charaktery i usposobienie, czy to czytanie horoskopów powoduje, ze pragniemy się do nich dopasować i doszukujemy się w sobie cech przypisywanych konkretnym znakom :)))
    Część na pewno do mnie pasuje, ale ta DEWOTKA?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a...czyli większość w kościele to barany ;)

      Ja uważam, że nie należy się zbytnio sugerować gotowymi horoskopami czy raczej opisami znaków. Trzeba za to pamiętać, że jest jeszcze coś takiego jak ascendent, słońce, księżyc w różnych znakach itd. Poza tym dochodzi wychowanie, otoczenie. Owszem, zapewne są jakieś cechy szczególne dla danych znaków, ale tylko jakieś i tylko szczególne ;)
      No a jak ktoś się sugeruje "horoskopem dziennym z gazety" to, jak to młodzież z wielbieniem mawia: "żal" :)

      Usuń
  2. Nie tylko w kościele, Median, w polityce też :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne Median - nie ma co za bardzo wierzyć w "gotowce". Ale ten wyjątkowo mi "przypasił" - odnalazłam siebie:))) Oprócz "części artystycznej":)
    Natomiast u Veny to faktycznie tylko to "nie do zdarcia" się zgadza:)I, że sympatyczna:)
    A baranów wszędzie dość:))) Takich prawdziwych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oto ja 100% Rak, moj ex docenil wszystkie moje walory ,,,, i oskubal mnie ze wszystkiego, zostalam doslownie z gola d..... i poszarpana psychika

    Koniec glupiego Raczka, teraz bede msciwym Rakiem z domieszka Skorpiona

    OdpowiedzUsuń