UWAGA. BLOG ZAWIERA TREŚCI PRZEZNACZONE DLA OSÓB, KTÓRE UKOŃCZYŁY 18 LAT.

sobota, 14 lipca 2012

MOJA INTUICJA:)
Jest moja:) I kocham ją. Pomaga mi i prowadzi. I robi to dobrze.
Dzisiaj, teraz, przed chwilą przekonałam się po raz kolejny, że jest:)
Kiedy wybierałam sobie awatarka na potrzeby tego bloga - ten (mój - aktualny) przekonał mnie do siebie natychmiast.
A dzisiaj "wujek google" mówi, że autor "mojej Kataliny" obchodzi 150 urodziny:) Ja też:) Znaczy tylko urodziny, jeszcze nie 150:)
On też jest z klubu urodzonych 14 lipca:) To całkiem fajny klub:)

12 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego Katalino :)
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego!Spelnienia marzen:)))
    Gustawowi tez zycze. Niech sie chlopak tam u gory cieszy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Radości życzę :)
    Median

    OdpowiedzUsuń
  5. Spełnienia wszystkich marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Kochani:)
    Szczególnie mocno (wybaczcie, ale muszę) ściskam Median, witaj:)
    Zostaniesz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję :)
    Ależ, ja tu cały czas orbituję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo dobrego. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj mam "żywych" ludzi w domu, muszę karmić:) Może wieczorem uda mi się "poblogować":)
    Dziękuję wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego co serce cieszy! I dzięki, że...jesteś!
    DOO

    OdpowiedzUsuń