UWAGA. BLOG ZAWIERA TREŚCI PRZEZNACZONE DLA OSÓB, KTÓRE UKOŃCZYŁY 18 LAT.

wtorek, 17 lipca 2012

Cytat na dziś

Marek Aureliusz

Ponieważ rzecz wydaje się być trudna dla Ciebie, nie myśl, że jest niemożliwa do spełnienia dla kogoś innego. A jeżeli cokolwiek jest możliwe dla kogoś innego, wiedz, że TY również jesteś do tego zdolny.


Ku pokrzepieniu serc będących w początkowych fazach po rozstaniu.
Moja Faza Zombie trwała trzy miesiące i myślałam, że nigdy się nie skończy. Ledwo żyłam.
Dziś, po półtora roku jestem tu i uczestniczę w prowadzeniu bloga dla uciekających.
Kochane, DA SIĘ! Jestem tego żywym przykładem. I nie tylko ja.
Pozdrawiam Wszystkie Uciekające i Ucieknięte! Dobrego Dnia!

Życie jest piękne ! :)))

6 komentarzy:

  1. Piękne i nieprzewidywalne:)
    Nie ma rzeczy niemożliwych, jak widać.
    Skoro ja tu jestem - każda z Was może. Jeśli tylko zechce:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. OOO jeeeesss!

    Skoro i ja tu jestem to znaczy, że wszystko może się zdarzyć.
    Psychofag jeszcze snuje się w tle. ŁoŁ, jest tłem!
    Nie jest już w roli głównej i nie będzie. Więcej odcinków tej brazyliady
    już nie nakręcę. THE END. :-))) HAPPY END!

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.tekstowo.pl/piosenka,marillion,beautiful.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne!

    "Be yourself and be beautiful".

    Ode mnie:
    Będziesz piękna/y jeśli będziesz sobą :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez tu jestem. W listopadzie miną dwa lata odkąd jestem Uciekniętą:) DA SIĘ! Pozdrawiam. Lena

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Leno:)
    Gratulujemy:)
    Opowiesz nam o tym? Opowiesz szczególnie tym, które jeszcze ie wierzą, że da się, że można, tym, które jeszcze się boją?

    OdpowiedzUsuń