UWAGA. BLOG ZAWIERA TREŚCI PRZEZNACZONE DLA OSÓB, KTÓRE UKOŃCZYŁY 18 LAT.

piątek, 13 lipca 2012

Cytat na dziś

Krystyna Kofta z książki - "Ciało niczyje"

„Przepaść jest pojęciem znanym tylko tym, co nie umieją latać. Trudno wyobrazić sobie ptaka z lękiem przestrzeni.”

Wybrałam dla Was dzisiaj cytat, który bardzo mi podpasował do mojego awatara. Mewa. Ptak. Wolność. Niezależność. Bezkres możliwości. Szerokie horyzonty. Przestrzeń. Symbol. Marzenie. Pragnienie.


Boisz się wzlecieć? Zostawić w dole przepaść? Czego tak naprawdę się boisz? Co jest dla Ciebie przepaścią?

2 komentarze:

  1. Bardzo adekwatną i do Twojego awatara, i do całej problematyki, lekturą jest książka Richarda Bach'a "Mewa".
    Warto przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Wielokropku. Będziemy wdzięczne za podpowiadanie kolejnych wartych przeczytania pozycji.

    "Mewy" nie czytałam, czuję w tym momencie że KONIECZNIE MUSZĘ, raz że polecasz, dwa, że mam taki awatar :)

    OdpowiedzUsuń