UWAGA. BLOG ZAWIERA TREŚCI PRZEZNACZONE DLA OSÓB, KTÓRE UKOŃCZYŁY 18 LAT.

czwartek, 26 lipca 2012

Życie będzie idealne gdy...

  1. poczujesz, że masz do dyspozycji "cały czas świata" - dla swojej rodziny i przyjaciół, na swoje osobiste potrzeby i rozwój;
  2. będziesz w stanie osiągnąć więcej, nie pracując ciężej i dłużej;
  3. będziesz zmotywowany i zainspirowany;
  4. osiągniesz najlepsze rezultaty - bez pośpiechu, presji i w spokoju;
  5. będziesz podejmować słuszne decyzje i szybko podnosić się z porażek;
  6. życie zyska sens i cel, a ty poczujesz się ważny dla świata;
  7. odkryjesz prawdziwy spokój i zadowolenie.
 Paul Wilson "Idealna równowaga"

Czytaj dalej w zakładce PRZYSTANEK VENEcja

2 komentarze:

  1. Veno i to podoba mi się w Tobie, idziesz do przodu, patrzysz na pozytywne strony życia, szukasz pomysłów, rozwiązań, dobrego życia. I do przodu ...:)do lepszego :)))
    Pozdrawiam Diamentowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A bo jakoś już dawno temu sobie pomyślałam, że chcę czuć, że żyję, chcę robić to co w danej chwili uważam za słuszne, a że popełniam błędy, że błądzę, że upadam? To też jest po coś, to służy mojemu rozwojowi. Największy mój upadek przyczynił się do największego mojego wzrostu, do świadomości, do pokochania siebie, więc jak mogę powiedzieć, że to złe coś nie zadziało się dla mojego dobra?
    Poza tym, ciągle jestem ciekawa co jest za zakrętem :)

    OdpowiedzUsuń