UWAGA. BLOG ZAWIERA TREŚCI PRZEZNACZONE DLA OSÓB, KTÓRE UKOŃCZYŁY 18 LAT.

sobota, 11 sierpnia 2012

Przyjaciele

Przyjaciel to jest ktoś taki, kto rozumie twoją przeszłość,
wierzy w twoją przyszłość 
i akceptuje twoją teraźniejszość. 

 Przyjaciele są jak gwiazdy. 
Nie zawsze je widzisz, ale wiesz, że zawsze tam są.


Gdy zderzyłam się z TIRem i leżałam rozbita na miliony kawałeczków nie mogąc się podnieść, pierwsi pomogli mi Przyjaciele. Choć nie byli fizycznie obecni obok mnie, to czułam Ich obecność i wsparcie. Dziękuję Wam.

Dziś Oni mają swoje trudniejsze chwile. Oboje czytają tego bloga. Kochani, myślę o Was.

 

1 komentarz:

  1. "Przed moim przyjacielem
    nie muszę się tłumaczyć,
    nie muszę się bronić,
    nie muszę mu niczego udowadniać.
    Przy nim znajduję pokój".
    Antoine de Saint-Exupery

    Z życzeniami miłego dnia. Gall...anonim :)))

    OdpowiedzUsuń