UWAGA. BLOG ZAWIERA TREŚCI PRZEZNACZONE DLA OSÓB, KTÓRE UKOŃCZYŁY 18 LAT.

środa, 29 sierpnia 2012

WAŻNE! Przenosimy się...

Drogie Czytaczki,
popularność naszego bloga przerosła niestety możliwości blogspota. W związku z tym została podjęta decyzja o przenosinach na bloga o większych możliwościach (obecnie ograniczona ilość zakładek, a pomysłów coraz więcej; ograniczona ilość komentarzy do 200, a to stanowczo za mało). Mamy nadzieję, że nowy blog będzie dla nas wszystkich wygodniejszy i szybszy w działaniu. Myślę, że możemy już startować, a wszelkie kosmetyczne poprawki będziemy robić na bieżąco. Liczymy również na Waszą wyrozumiałość, a przede wszystkim cierpliwość w ogarnianiu nowego bloga :)

Serdeeeeecznie zapraszamy :)

http://uciekamydoprzodu.blog.pl/

19 komentarzy:

  1. Nie mogę otworzyć żadnej zakładki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiś komunikat? Bo widzę, że od ok pół h coś się w ogóle z blogiem dzieje

    OdpowiedzUsuń
  3. BRAK ODEBRANYCH DANYCH - TAKI MI SIĘ WYŚWIETLA

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz już w ogóle się nie otwiera

    OdpowiedzUsuń
  5. ok, to odświeżaj, co jakiś czas. U mnie już niektóre działają

    OdpowiedzUsuń
  6. tak jakoś niefartownie, jak na start :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może jakaś zawistna męska konkurencja blokuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strona główna jest, możliwości otwierania zakładek - brak

    OdpowiedzUsuń
  9. Działa, ale... Firefox ma dzisiaj problemy. Spróbujcie korzystać IE albo GC :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie nie działa żadna z tych opcji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowalijko spróbuj zamknąć wszystkioe karty, wyczyścić historię i wejść ponownie:)

      Usuń
  11. mam nadzieję, że jutro będzie już ok. Dziś coś się krzaczy i nie mam na to żadnego wpływu. Nie jest to błąd samego bloga a raczej całej platformy, bo odpaliłam chroma i też się krzaczy. Tak więc czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Amarku, tak zrobiłam, ale otworzyła się tylko strona główna, przy wejściu do zakładek dalej komunikat BRAK ODEBRANYCH DANYCH. Może jutro będzie lepiej. Dobrej nocki wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja to mam szczęście, u mnie hula aż miło:)))
    Nadrobię zaległości w czytaniu.
    Dobrej nocy udającym sie do łóżek:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jezu, przeprowadzka, okropność. WSZYSTKO nowe i inne:) Uczymy się od nowa:) I, kurde, NIC nie hula.
    Amarek - sięgnęło tylko urodzonych do poniedziałku - wtorkowym już nie działa.
    Zostaniesz redaktorem zamiast mnie, bo Median osiwieje (a szkoda by było, jestem fanką jej "włosisków":))) zanim mnie przeprowadzi przez te meandry:)
    Ludzie jaka ja głupia jestem:(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie nerwowo;)
      Dosięgnie wszystkich:)))

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  15. Spoko, damy radę. Nie bać się :)
    Przeprowadzka bez paniki.
    Można komentować tu, można tam, gdzie się da. Ogarniamy dwa blogi, uczymy się nowego. Toż ucieknięte jesteśmy lub uciekające, czyli odważne i otwarte na nowości.
    Krok po kroczku się przeprowadzimy.
    Nikogo nie zostawimy :)

    OdpowiedzUsuń